خانما شما بیشتر سردی میخورین یا گرمی؟

۱۲ پاسخ

سردی.

هوس سردی میکنم سردی میخورم

قبل بارداری گرمی
الان فقط سردی

سردی به مقدار زیاد

من سردی

من گرمی

سردی زیاد

منم فقط سردی اینقدرم می‌چسبه😂😜

سردی

هردو 😂😂ملائم

سردییی

من گرمی اگر سردی بخورم تنبلیم برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان فندوق‌😍💝 مامان فندوق‌😍💝 هفته هفدهم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی