خانما شما سوسیس میخورین؟

۱۳ پاسخ

من بوش ک بیادم حالت تهوع میگیرم 🤦‍♀️

من خودم خیلی دوست دارم ولی همسرم اصلا نمیخره و میگه بدع قبل بارداری هم اصلا مصرف نداشتیم ولی عاشقشم

امروز صبح شوهرم تو املت ریخت
خوردم ولی بصورت کلی نمی خوریم

وقتایی ک دگ واقعا نمیدونم شام چی درست کنم اره شاید بگیریم

مرسی ازهمگی لطف کردین

من از اول بارداری ۳ ۴ بار خوردم فقط شب نخور سنگینه

دو بار خوردم .ولی خونگی پیدا کن جای مطمئن بگیر مشکلی نیست

من چند باری خوردم

اگه خیلی هوس کردی از سوسیس کالباس خونگی یا از اونا که در حضور مشتری تولید میکنن بگیر که امن تره خودت باهاش یچی درست کن❤️

آره من میخورم بندری پیتزا

من ارگانیک شو میخورم جلوی خودمون درست میکنن و واقعا مرغ یا گوشت خوبیه
اگه مغازه ارگانیک یا شخصی که تمیز و مطمعنه میشناسی ازشون بگیر اگه نه اصلا ریسک نکن

فک کنم در حد رفع ویار سوسیس خوب بخری بخوری اوکیه

والا من خيلي دوس دارم سوسيس بندري بخورم ولي گفتن بده ديگه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی