من سوسیس خونگی خریدم
نه اصلا،از وقتی باردار شدم لب نزدم.برای بچه ضرر داره.ایشالا بعد از زایمان دیگه
منم خونگی خریدم
گاها میخورم
خونگی بخر منم خونگی خریدم بیرونیا معلوم نیست چه اشعالیه .
من سوسیس وگان(گیاهی) ک با سویا درست شده خریدم و خوردم ۱-۲ باز
خوشمزه بود.بنظرم بهتر از سوسیسای بیرونیه ک ضرر داره
عزیزم سعی کن خونگی پیدا کنی و بخوری
ولی در هر صورت کمتر بخوری خیلی بهتره
وای نه😐من روزای عادیم نمیخورم چه برسه الان😶
اره بابا من چند روز پیش بندری زدم😂
سوسیس کالباس کنسرو نخور
اره هفته ای یه بار سوسیس میخورم ولی مارک 202 بخر که خوبه و باکیفیته
اره بابا بخوررررر
البته من کلا خیلی دوسندارم ولی باشه میخورم😂😂
از اول هم بدم میومد
الان ک دیگه خیلی ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.