خانما برای سوزش معده گرمی بیشتر بخوریم بهتر میشیم یا سردی جات ؟؟؟

۵ پاسخ

بخدا من یکی دیگه خسته شدم قرص معده خوردم اونم بالا آوردم دیگه کوفت زهر مار باید بخورم فقط😭😭😭😫

وای من تو هفته های تو مردم و زنده شدمم هااا ینی

قرص دميترون جويدني بخور ،ادامس كندر هم بخور خيلي كمك ميكنه

گرمی زیادش سقط آوره

من ک سردی میخورم نفخ میکنم

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری