۳ پاسخ

یا هل باد از عطاری بگیر با آب سرد روزی نصف قاشق مربا خوری بخور

نبات سفید با چایی بخور

گرمی تو سه ماهه زیاد خوب نی گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری