فکرکردم فقط منم
ارهه
من توی هفته شما اره
توش خیار میانداختم یا نعنا یا فاش لیمو یا شربت کمشکر
آره منم تهوع میگیرم
آره واسه همین فقط آب معدنی میگیرم میخورم بااون تهوع نمیگیرم
وقتی تهوع داری مایعات رو کمتر کن..نون خشک و بیسکوییت و ادامس رو بخور..
نه خداروشکر ویار آب نداشتم 😂
منم که اصلا تو ده هفته اول نمیخوردم دلم از اب بد شده بود
ارههههه😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.