شما هم آب میخورین حالت تهوع میگیرین؟

۹ پاسخ

فکرکردم فقط منم

ارهه

من توی هفته شما اره
توش خیار می‌انداختم یا نعنا یا فاش لیمو یا شربت کم‌شکر

آره منم تهوع میگیرم

آره واسه همین فقط آب معدنی میگیرم میخورم بااون تهوع نمیگیرم

وقتی تهوع داری مایعات رو کمتر کن..نون خشک و بیسکوییت و ادامس رو بخور..

نه خداروشکر ویار آب نداشتم 😂

منم که اصلا تو ده هفته اول نمیخوردم دلم از اب بد شده بود

ارههههه😩

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی