۳ پاسخ

زنی که تو اقدامه سردی نباید بخوره
زنی هم که بارداره گرمی زیاد نباید بخوره

باید متعادل باشع .ماه اخر گرمی باز کمتر

کلا هیچکدوم رو نباید زیاد بخوری
باید متعادل باشع

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سیزدهم بارداری
مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. هفته بیست‌وچهارم بارداری