۵ پاسخ

همش سردی میخوردم گرمی نمیخوردم
بدنمو سردی گرف بدجور سرماخوردم

متعادل میخورم

والا من هرچی گیرم میومد می‌خوردم 😐😂😂

زیاد گرمی نخور

هر چی دم دس باشه میخورم

سوال های مرتبط