خانما شما شیر میخورین هر روز ؟

۱۲ پاسخ

تا جایی که یادم باشه بله😁

صبح ها نصف لیوان با ۱ دونه خرما اره هم ضعف از بین میبره ولی با این حال که میخورم کل استخوان های گرامیم داره خرت خرت صدا میده

من فقط طعم این شیر پاکتی مدت دارا رو دوسدارم،خیلی بد غذا شدم تو بارداری.فقط اونارو میخورم روزی یه لیوان،دو روز در میونم دوغ میخورم یا ماست. هرروز نمیتونم بخورم

اره هر روز صبح پنج یا شش یه لیوان میخورم

شبی یه لیوان

من ما ست میخورم

بله عزیزم شیر و خرما خیلی خوبه .با همه وعده های غذایی ماست و دوغ هم میخورم

من ۳۰ سالمه تا حالا شیر نخوردم
الآنم نخوردم
نمی‌دونم ب بچه ضرر داره یا ن

نه از شیر بدم میاد تا ۶ هفته می‌خوردم بعدش ن ولی دوغ میخورم ..توف میخورم پنیر میخورم کشک میخورم ..یه ترکیب داریم کشک خشک شده و خرما با روغن محلی اونم میخورم ولی شیر نه نه
اگه بتونی بخوری عالیه

منکه ازاول بارداری نخوردم هنوز🥲ولی کشک و دوغ زیاد خوردم

نه ترشحاتمو زیاد میکنه

منم میخوام تازه شروع کنم شیر و خرما رو

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته دوازدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری