خانما شما آسپیرین رو چ موقعی از روز میخورین

۱۳ پاسخ

مم شبی یدونه بعد از شام گفته بخورم

دکتر به من گفته شبی دو عدد قبل از خواب بخورم

منم تا یازده هفتگی فشارم پایین بود یهو سرم درد گرفت دیدم فشارم پانزده شده دیگه دکترم گفت فشار بالا داری قرص اینا داد یذره نمکی بخورم سرم میترکه

من هر شب ی دونه

همون شبها یه دونه بخور مشگل نداره

خانما بگین چرابراتون اسپرین نوشتن

من ظهرا یدونم اسپرین شبم انوکسا میزنم

دکتر داروخونه به من گفت بهترین زمان خوردنش عصره

من عصرا میخورم

من فشار دارم گفت خون رسانی کمه دوتا بخور

به من هم گفته یه دونه شبها وسط غذات بخور

من شبا دوتا

عزیزم دکتر برامن یدونه صبح یدونه شب گفته

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری