🤣🤣🤣هرچی تو یخچال باشه ینی دیگ خسته شدم انقد میخورم و بازم گشنمه
هیچی به زور غذا
فقط سالاد شیرازی با آبغوره فراوااااان
صبحانه نمیخورم یه چای بیسکویت فقط
بین روز یکم آجیل
بعدم ناهار
عصر میوه و کشک قلمی و اجیل
بعدم شام
هیچی والا فقط دلم پفک و چیپس میخواد دوباره دارم وزن کم میکنم نگران رشد بچه میشم به زور شوهرم دوتا قاشق میخورم
جو گندم علف😐
مثل جارو برقی هر باشه میخورم😁😁
هرچی تو خونه باشه میخورم
میوه مغزی جات غذا آب فراوان
هرچی گیرمون بیاد😁😁
میوه میخورم ، خوراکی داشته باشم میخورم
غذا و آب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.