شما چیا میخورین در طول روز!؟؟

۱۲ پاسخ

🤣🤣🤣هرچی تو یخچال باشه ینی دیگ خسته شدم انقد میخورم و بازم گشنمه

هیچی به زور غذا

فقط سالاد شیرازی با آبغوره فراوااااان

صبحانه نمیخورم یه چای بیسکویت فقط
بین روز یکم آجیل
بعدم ناهار
عصر میوه و کشک قلمی و اجیل
بعدم شام

هیچی والا فقط دلم پفک و چیپس میخواد دوباره دارم وزن کم میکنم نگران رشد بچه میشم به زور شوهرم دوتا قاشق میخورم

جو گندم علف😐

مثل جارو برقی هر باشه میخورم😁😁

هرچی تو خونه باشه میخورم

میوه مغزی جات غذا آب فراوان

هرچی گیرمون بیاد😁😁

میوه میخورم ، خوراکی داشته باشم میخورم

غذا و آب

سوال های مرتبط

مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته هجدهم بارداری