خانما این شیاف خوبه گرفتم

تصویر
۱۵ پاسخ

اره منم دکتر داده بود خوبه

اره منم همینو استفاده میکنم

منم از همین استفاده میکنم

منم از این میزنم خوبه ولی ترشحاتمو خیلی زیاد کرده

دکتر گفت چندتا بزارین؟

آره عزیزم منم همینه.هر روز ۳تا استفاده میکنم

اکتوژست خیلی بهتر از اینه این اندازش بزرگه ولی اکتوژست کوچیکتره با همون دوز

منم همینو گذاشتم

منم همینو استفاده میکنم اصلا بوی بد نمیده
برا شما نوشته کی استفاده کنی واسه من نوشته هرشب

خوبه همینه ولی میگن این مدل بوی بدی میده
اکتوژست من استفاده میکنم خیلی خوبه

اره خوبه تموم کردی اکتوژست بگیر خییییلی خوبن

منم از همین استفاده میکنم

اره واسه منم همینه

اره من همینو میزارم مقعدی

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه زندگیم🌹 مامان معجزه زندگیم🌹 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤️نی نی مامان ❤️نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری