۱۰ پاسخ

ابمیوه انبه میگیرم از این کوچیکا ، یکمشو میدم میخوره بعد ازش میگیرم توش با سرنگ میریزم و باز میدم ،همشو میخوره و نمیفهمه ، مزه های دیگه ابمیوه رو فهمیده ولی انبه چون بوش زیاده اصلا نمیفهمه،تو همون جای ابمیوه کوچیکش با نی میخوره نه تو لیوان یا...

با قطره چگون میریم تو دهنش

عزیزم براچه چیزیی خوبه دخترمن حرف نمیزنه میشه بهش بدم‌تاحرف بزنه

با سرنگ من از فردا ایشاالله میدم

وای زوری
یبار که دادم بالا اورد رو روفرشی بعد روفرشی شستم ولی بو ماهی میده چون همون جا که بالا اورد فقط شستم 😩

مگه زیر دو سال رو امگا۳ میدن ؟!

من امگا ۳ سانستول میدم..
میریزم قاشق میگم اینو بخور برات رژ بزنم🤣🤣کامل میخوره میره🤣🤣

دکتر داده؟

من نمیدم
واسه چی میدی ؟
راستی تهرانی یا رفتی؟

با جنگ و دعوا😂 اخرشم خسته میشیم کم میاریم ول میکنیم همو بعد ک میخابه میدم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان فسقل جون🧒🍭🖇 مامان فسقل جون🧒🍭🖇 ۳ سالگی