۵ پاسخ

من هنوز ندادم پسرمن تشنج کرد ۵ روز بستری بودچماپ کامل کردن بعد ۱۰ روزم بردم فوق تخصص مغزواعصاب کودکان نوارگرفت خداروشکر اوکی بود گفت که ۳۷.۵ تب و دیدی دیازپام ۲ دوتا هر ۸ ساعت تا ۲ روز بده با پروفن یا حالا شیاف استامینین دیکه ولی حتما مغزواعصاب ببر اون تایید کنه

دکتر گفته موقع تب یکی و نصفی قرص دیازپام ۲ رو تو یه کم آب حل کنم بدم بهش هر ۸ساعت دو روز اول تب

مامانم به خواهرم زمان تب میداد الان ۷ سالشه یادم نمیاد

چرا عزیزم به کوچولوت دیازپام میدی ؟؟؟؟

ببخشید دیازپام برای چیه

سوال های مرتبط