بچه ها راسته میگن سیب زمینی بچه رو زشت میکنه

۱۲ پاسخ

مامانم سرمن فقط سیب زمینی خورده
تعریف نباشه خوشگلم

ای خدااااا

اره خب ژنتیک که کاره ای نیست این وسط

هر احمقی از این چرت وپرتا گفت بزن تو دهنش
اون قدری که ژن پدرو مادر اثر داره یک ده هزارمش خوراکی موثر نیست
خوراکیا فقط توی بهبود روند رشد اثر دارن

ژنتیک وزیرسوال نبرید😐✌️

عزیزم تغذیه فقط ده درصد رو جنین اثر میذاره

وا🤣🤣🤣
چه ربطی داره توروخدا نگو من همیشه میخورم🤣

وا . چون اسمش اینه میگن . میگن بادمجون بچه رو سیاه میکنه!🤣 چون بادمجون سیاهه . میگن توت‌فرنگی و هلو بچه رو خوشگل میکنه چون خودش خوشکله . اینا همه چرته . میگن دوغ بچه رو سفید میکنه . من سر پسرم ویار دوغ داشتم الانم سبزه . تو حاملگی دوغ خوردم و بادمجون هم نخوردم . اینا همش ب ژنه عزیزم

چی بگم🤕

کی اینو گفته ؟؟؟

نه هیچی بچه رو زشت نمیکنه همش به ژنه

نه بابا ربطی نداره.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری