ن عزیزم
به ژنتیک ربط داره
بخوربره آدم نخوره دیوونه میشه
پس ننه احمدی نژاد آلوچه خورده بود؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣من هرچی دم دستم بیاد میخورم ژنتیکه خواهر ژنتییییک
این سوال ازکجامیادبه ذهنت؟
منم انقدر میخورم که احتمالا بچم شکل الوچه شه☺️
ویار مامانم سر خواهر آخریم آلوچه بود ، از هممون خوشگلتر و سفیدتره😅 هیچ ربطی نداره بخور نوش جون
بچه رو زشت نمیکنه من شنیدم وقتی بچه به دنیا میاد رنگ پوستش به سمت قرمزی بیشتر میره یا سفید بودن
میگن وقتی آلوچه زیاد میخوری اینجوری میشه
واکنش آلوچه: اخه من چکارم من چکار کردم 🚶♀️
🤣🤣🤣من رو شکمم شوخی ندارم
میخواد زشت بشه یا نه من نمیتونم از آلوچه بگذرم
🦦 😂نمیدونم بخندم گریه کنم😐🙄🥹
واکنش ژنتیک :🙄
🥴🥴🤦🤦 ژنتیک : آیا من برای تو یک شوخی هستم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.