خانما میگم من خیلی الوچه میخورم مشکلی نذاره

۳ پاسخ

اگ منظورت گوجه سبز نه اوکیه ولی اگ لواشک و آلوچه منظورته فقط ممکنه شکمت رو روون کنه

منم امروز به شوهرم گفتم برام بخرع نه خوبه واسه تهو از لواشک هایی که معلوم نیست چجوری درستشون کردن

زیاد نخور اسهال میشی

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پارسا درسا کسری مامان پارسا درسا کسری ۹ ماهگی
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری