مامانا لواشک الوچه ضرره؟من هرروز میخورم

۵ پاسخ

من هر دیقه میخورم😂😂😂

نه چه ضرری نوش جان منم هوس کردم برم سر وقت لواشکام😬

چرا باید ضررباشه😑

وایی منم خیلی میخورم درحدی که فشارم میوفته😂

منم زیاد میخورم ن بابا زن باردار عادیه ک ترشیجات زیاد هوس کنه ، اگه ضرر بود ک میگفتن بهمون

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارسا درسا کسری مامان پارسا درسا کسری ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری