خوردن لواشک بده؟؟
من بخاطر یبوستم هرروز میخورم

۷ پاسخ

نه چرا بد باشه

ن بد نیست ولی قندت بالا نره

نه

قندش زیاده حتی اگر‌طبیعی باشه با مراعات بخور

خودت درست کن بخور
بیرونیا بدرد نمیخوره

ن خونگی بخور

ن طبیعی باشه خیلیم خ‌به

سوال های مرتبط

مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری