۱۸ پاسخ

اگ کارت با چیزای ملین راه نیفتاد
فقط شربت هیدروکسید منیزیم ۸درصد بخور من الانم هی میخورم

کیوی الوبخارا

شربت لاکسی ژل بخور

فقط شربت ام او ام بگیر عالیه به من جواب داد راحت شدم

شربت منیزیم هیدرو‌کساید
کیوی

کیوی
اب زیاد
انجیر
کاهو

کیوی، روغن زیتون، اووکادو

شیاف گلیسرین خوبه یا پودر پسیلیوم

سبزیجات ناشتا آب ولرم بادمجان آش یا سوگ کلا مایعات خوبه

اهن رئول بخور یبوستش کمتره

کیوی بخور
یا یک استکان اب هویج بخور

آلو خورشتی و کیوی و انجیر ‌و گلابی عالیه واسه یبوست منم درگیرشم بااینا حل میشه خداروشکر

قرص آهنتم با نظر دکتر حتما عوض کن

لبو اگر گیرت میاد بخور آب رو آتیشع

بدون استثنا صبح ناشتا آب جوشیده ولرم بخور
هر روزها
بعد یک هفته متوجه میشی چقدر خوبه
کیوی
گلابی
انجیر
لبو
هرچند آب کافی هم باید بخوری
روغن زیتون هم روزی یکی دوقاشق بخور که هر زمان شکمت کار کرد سفت نباشه زخم بشی خدایی نکرده

من روزی دوتا کیکی میخورم، گاهی هم آلو
سالادم خیلی میخورم
تاحد زیادی بهتر شدم

آب زیاد
روغن زیتون
داشتن فعالیت
خیار
کیوی

عزیز شیر پرچرب داغ کن یه شات اسپرسو بریز داخلش ،آب رو آتیشه ،من بعد ۵ روز شکمم کار کرد بخاطر شروع قرص آهن اینجور شده بودم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری