خوردن ترشک و لواشک مشکلی که‌نداره درسته؟

۶ پاسخ

اگه یبوست داشته باشی ک عالیه. شکمتو روون میکنه

نه چ مشکلی فقط زیاد نخور که فشارت نیفته

درسته/:

خوراکم اون ماهای اول شده بود الوچه و لواشک

من روزی ی بسته میخورم نمیدونم خوبه یا نه😂😂

معمولا رنگ مصنوعی دارن، باید احتیاط کنید کم مصرف کنید

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری