۳ پاسخ

بیمارستان دولتی هرساعتی بری با بیمه تامین اجتماعی رایگان

من مطب انجام دادم ۱۸۰۰

بیمارستانای دولتی..هزینشم خیلی کمه.مطبا ک بالای دوتومنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🩵آیلین🩷 مامان آیهان 🩵آیلین🩷 ۱ ماهگی