من داروخونه تورستمی چندشب پیش آپتامیل۳ گرفتم۲۴۰باکدملی
با کد ملی ۲۹۰ ؟
چه مارکی چند خریدی
منم امشب نان گرفتم قیمتش همون بود
همیشه همین وقتی ی چیزی غیب میشه گرون میشه
من تازه گرفتم گرون نشده ک قیمت ازاد گرفتمم ۲۲۵چند گرفتی
شما چ مارکی خریدن ؟چ قیمت ؟
من تو این چند روز هر جا رفتم شیرخشک داشتن
قفسه ها پر بود
ولی شیر اپتامیل سخت گیر میاد
چنده یه قوطی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.