۹ پاسخ

من داروخونه تورستمی چندشب پیش آپتامیل۳ گرفتم۲۴۰باکدملی

با کد ملی ۲۹۰ ؟

چه مارکی چند خریدی

منم امشب نان گرفتم قیمتش همون بود

همیشه همین وقتی ی چیزی غیب میشه گرون میشه

من تازه گرفتم گرون نشده ک قیمت ازاد گرفتمم ۲۲۵چند گرفتی

شما چ مارکی خریدن ؟چ قیمت ؟

من تو این چند روز هر جا رفتم شیرخشک داشتن
قفسه ها پر بود
ولی شیر اپتامیل سخت گیر میاد

چنده یه قوطی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آنا کوچولو مامان آنا کوچولو ۲ سالگی