۵ پاسخ

بردی ازمایش شاید کم خونه
دختر منن اونطور بود دکتر نوشت بردمش ازمایش و کن خون اومد از ۲ ماهگی اهن میدم خداروشکر رفع شده

طبیعیه

من هر کی از راه میرسه میگه چقدر پاهاش سرده با اینکه بیشترم جوراب پاشع

دخترمنم هننننوز سرده پاهاش

همه همینن

سوال های مرتبط