خانما علائممم اوایل بارداریتون میشه بگید ؟؟
خواهش میکنم

۲ پاسخ

سینه درد زییاااد.کمر .تخمدان

میدونی علایم بعد از یکی دوهفته تاخیر پریودی شروع میشه ، مثل سینه درد ، خستگی ، بیحالی ، ماه دوم حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری