خانوما بعد سزارین کب باید شکم بند ببندی ؟

۱۰ پاسخ

دکتر به من گفت از روز ۱۴ گن ساده خیییلی اروم ببند،
من بستم مرررردم یعنی،دو سه بار بستم سخت بود خیلی دیگه نبستم

گن شنی میشه بست؟

اونایی ک طبیعی میخان بیارن همون اولش ولی سزارینی ها فک کنم یکماه بعدش البته من خودم سزارینی بودم دکتر مدخصم ک کرد گفت برو خونه ببند ولی من بستم فشار میومد روی بخیه هام دیگ نبستم

بعد ده روز میشع بست

من شکم کوچیک بود نبستم دکترم ماینه کرد گفتم گفت نمیخواد ولی به من بیمارستان گفتن شکم بند باعث چسبندگی میشه زیر ۴۰ روز و اینکه با شال شکم و جمع کنید که اگه آویزونه رو بخیه ها نیاد باعث عفونت بشه

من از همون دقیقه ای ک اوردنم بخش برام زدن منم کلا بستمش تا الان

والا شنیدم یک ماه بعدش یا حداقل زمانی که بخیه‌ها خوب بشن بازم از پزشکت بپرس من هنوز نپرسیدم

ببندی حتما به جمع شدن شکمت کمک میکنه اینقدری ک توی سزارین شکم بند مهمه تکی طبیعی نیس چون توی طبیعی همون زوری ک‌میزنی رحم میاد سر جاش

من از همون شبی ک مرخص شدم بستم شکمم خیلی جمع شده در حد ۳ ماهگی اینجوریا شده

من از ۱۱ روزگی بستم دکتر نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد