خانوما شکم بند بعد از سزارین بالای بخیه باید بمونه یا پایینش؟

۳ پاسخ

اصلش باید گن ببندی از روزی ک بخیه هاتو میکشی شکم از پایین بره بالا ک افتادگی زیر شکم ایجاد نکنه

بخیه باید داخل باشه

شنیدم میگن که تا ۲۰ روز نبندین
نمیدکنم والا

سوال های مرتبط