منکه از دوماهگی هنوزم درگیرم 🤕
اینا بلدن شیشه بگیرن هاااا محتوای تو شیشه دوست ندارن
جدیدا فهمیدم تو آب شیشه نبات بندازم میخوره نبات نندازم نمیخوره 😐
حالا من ابجوش نبات برا نفخش گاهی میدم
دختر منم فقط اونت میگیره
بعد از چهارما؟!
پسر من پستونک می خوره ولی شیشه شیر اصلأ نمی خوره
منم همین مشکلو دارم 🥲🥲
بیبی لند طرح اونت بگیر راحت تر میگیره
اشتباه نکن شیرتو پس میزنه
اگ پستونک بخوره راحت تر میتونه ب شیشه شیر عادت کنه
خودتو خسته نکن 😀 منم کلی تلاش کردم همش عق میزنه و با زبونش بازی میده یه میک نمیزنه خدایی نکرده یه قطره شیر از اون نره دهنش 😀 😃 😅 😂 شیشه دختر منم بیبی لند نمیگیره
بی بی لند طرح اونت بگیر شبیه ب سینه مادره اکثر بچها قبول میکنن
اگه شد براش اونت بگیر فکر کنم راحت تر بگیره
بی بی لند ی شیشه شیری داره که دسته دار راحت تر هست
منم امتحان کردم با دسته بهتر میگیره تا کم کم یاد بگیرن
شاید اون سری شیشه رو دوس نداره که نمیگیره براش شیشه اونت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.