۳ پاسخ

دخترم الن ۷ماه و۴روزشه ۲،۳ماهه شبا نمیخوره شب با شیر میخابه تا ساعت ۶،۶/۵صبح قشنگ سیر میخوره بیدارم نمیشه تو خواب میخوره بعدش یکی دوبار بازم میخوره تاساعت ۱۱،۱۲ظهر که از خواب بیدار میشه

شیرشب تابزرگترنشده فهمیده ترنشده قطع خاب خودتو بچع راحت کن
من پسرم نمیتونسم قط کنم همش شبا بیدارمیشدم صبا مثل ای دیوونه میشدم عصبی پزخاشگرپسزمم همینطور

دوسه الی شب هی بیدازمیشع رو. زوال بزار روپا یاگهواره یا بچرخونش یا پستونک بدش سخته خیلی ولی میشه
اخرشب سیرش کن تابیدارنشه باغذا مخضوصا سنگین باشع سیب زمینی ابپزخیلی یاسرلاک عالیه

من هنوز قطع نکردم ومثل چی پشیمونم قطع کن خودت راحت کن من خواب ندارم

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی