۳ پاسخ

فرقی نداره برنج هم میشه

ن من با برنج ایرانی دونه بلند درست کردم
اول بشور بزار خیس بخوره یه دوساعت بعد بریز تو یه آبکش که سوراخاش ریزش ابش بره بزار بخشکه بعدم آسیاب کن

نه فقط برنج محلی باشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۴ ماهگی