دورت بگردم حتما حتما برو دکتر خدایی نکرده اگه خارج رحمی باشه لوله ات و از دست میدی
عزیزم چیکار کردی رفتی پیش دکتر
اگ بعد ۶ روز آزمایش دادی خیلی کم بتات بالا رفته باید بری دکتر سونو شی🥲
منم دقیقا مثل شما بودم و ظاهرا بارداری شیمیایی بوده شما چی شد خونریزیتون بند اومد؟
چرا ۳ عددش اومده پایین عزیزم نشون دکتر ندادی؟؟؟لکه و اینا نداری؟؟؟
این مثبته فقط صبر کن زود سونو نرو مثل من بمون حداقل سه هفته دیگ برو
برا هفته۶بتات خیلی پایینه
ابراهیم اسم پسرتونه
باز ابراهیم اسم شوهرمه
اگه سری پیش ۹۱ بوده الان رشد کرده ولی کم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.