برا پسره منم ۱۱ روز گذشته بود چون ختنه اش کرده بودیم نبردم گفتم یادش بره بعد
من هشت روز کذشت ازش امروز بردم. گفتن مشملی نداره. زودتر از موعدش نباید بری ولی دیرتر اشکال نداره
میگن تا آخر ۲ ماه فرصت داری ولی ب نظرم هرچی زودتر بزن چون اثرش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.