یک بسته کامل ازون کوچیکا
من یه بسته برده بودم بقیشم برگردوندم خونه
سزارین هستی عزیزم
من کل بسته صفر رو برداشتم ولی میگن روزی ده تا استفاده میشه
10تا.
من ۱۰ تا برده بودم
من یک بسته گذاشته بودم
یدونه از این بسته کوچیکا ببر بهداشتی تره تا باز بذاریشون تو ساک
چون یه روز کامل میمونی ۶تا اینا بردار
ی بسته تعداد کم با خودت ببر
سایز صفر ببر یه بسته ۲۰ تایی
من ۲۰ تا برداشتم اضافه بود میارم خونه
ی بسته بزار کافیه
من ده تا گذاشته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.