برای ساک بیمارستان چندتا مای بیبی بزارم؟؟

۱۴ پاسخ

یک بسته کامل ازون کوچیکا

من یه بسته برده بودم بقیشم برگردوندم خونه

سزارین هستی عزیزم

من کل بسته صفر رو برداشتم ولی میگن روزی ده تا استفاده میشه

10تا.

من ۱۰ تا برده بودم

من یک بسته گذاشته بودم

یدونه از این بسته کوچیکا ببر بهداشتی تره تا باز بذاریشون تو ساک

چون یه روز کامل میمونی ۶تا اینا بردار

ی بسته تعداد کم با خودت ببر

سایز صفر ببر یه بسته ۲۰ تایی

من ۲۰ تا برداشتم اضافه بود میارم خونه

ی بسته بزار کافیه

من ده تا گذاشته بودم

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد