مای بیبی نازک تره و چسبش بهتره ولی من از مولفیکس راضی ترم چون نشتی نداره ولی مای بیبی از همه جاش میزنه بیرون
مای بیبی بهتره
مولفیکس نرمتره بنظرم
چندم برات زایمان زده؟
مای بیبی میگن مارک بهتریه و بچه حساسیت نمیده
الان عزیزم فرقی نداره
یه کدومرو میبندی اگه حساسیت نشون نداد همون رو ادامه بده حساسیت نشون داد عوض کن
فرق نداره من مای بیبی میگیرم
فرقی نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.