دخترا برا ساک بیمارستان پوشک مای بیبی بزارم یا مولفیکس؟

۸ پاسخ

مای بیبی نازک تره و چسبش بهتره ولی من از مولفیکس راضی ترم چون نشتی نداره ولی مای بیبی از همه جاش میزنه بیرون

مای بیبی بهتره

مولفیکس نرمتره بنظرم

چندم برات زایمان زده؟

مای بیبی میگن مارک بهتریه و بچه حساسیت نمیده

الان عزیزم فرقی نداره
یه کدوم‌رو میبندی اگه حساسیت نشون نداد همون رو ادامه بده حساسیت نشون داد عوض کن

فرق نداره من مای بیبی میگیرم

فرقی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه🌻🤍 مامان پناه🌻🤍 ۵ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۹ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی