۱۳ پاسخ

من هر دو رو استفاده کردم بنظرم مولفیکس بهتره

مولفیکس
من بچم به مای بیبی حساسیت داشت پاهاش دونه زد

مولفیکس خیلی لطیفه دختر من به مای بیبی حساسیت داد

من از مولفیکس راضی تر بودم هانیز از مولفیکس هم بهتره ولی خوب قیمتش بیشتره

مولفیکس

من که مولفیکس گرفتم

قطعا مای بیبی
مولفیکس خیلی زود پس میده و اویزون میشه
مای بیبی چسپش هم بهتره
برا دومی هم مای بیبی گرفتم

مای بیبی چون از چسبش راضی بودم وهم اینکه وقتی بچه جیش میکنه آویزون نمیشه

میشه کسایی که از مای بیبی راضین بگن فرقش با مولفیکس چیه

مای بیبی قطعا

من زمان دخترم جفتش استفاده کردم مایبیبی راضی تر بودم، حتی از هانیز بهتر بود
برای دومی هم مایبیبی گرفتم

مای بی بی

من مای بی بی استفاده میکنم راضیم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۱ ماهگی