۷ پاسخ

دخترمن۱۳بودتوخونه نگهداشتم اومدپایین
بیارخونه به نظرم

من پسرم ۱۱ و نیم شد بعد ۴ روز بستری با رضایت خودم مرخص کردیم بردم متخصص دارو داد دو روزه اومد رو ۸

نه من پسرم۴روزگی ده بود قطره دادم اومد پاییین

به دکترش میگم قطره ای قرصی بنویس بچم بخوره خوب بشه یا بزار دستگاه بیارم خونه تو خونه خودمم راحت استراحت کنم اما میگه نیازی نیست

اخی عزیزم، ایشالا زودتر خوب شه،
اینقدرو میدونم زردی ۱۰ رو مرخص نمیکنن مگه اینکه دستگاه بگیری ببری خونه

تو دستگاه بهش با سرنگ شیر بده

باید بیاد زیر ۱۰ تا مرخص کنن

سوال های مرتبط