۴ پاسخ

منم یکی کوچیک تره تا یک ماهگی که شیرش زیاد بود هر دوتا رو میگرفت دخترم از یک ماهگی که شیرش کم شده چون نوک سینمم کوچیک بود دخترم دیگه اون یکی رو نگرفت فقط یه سینمو میگیره که هم بزرگ‌تره هم شیرش بیشتره هم نوک سینم بزرگه

حتما به طور مساوی از هرکدوم بده
اندازه میشن
هم مقدار شیرت هم سایز سینه
ولی باید صبور باشی

من یباراینو میدم یبار اونو هم اندازه شدن

واسه منم یکیش کوچیکتره ولی شیر دارن دوتاشونم

سوال های مرتبط