چون خون دیدی برو بیمارستان
اسکات بزن دهانه رحمت بازبشه دیدی دردات بیشترشدبرو
یه ویزیت برو قشنگم چون میگی خونریزی داری
ولی بعیده بالای ۲ سانت باشی
برگرد خونه سروقت کاراتو بکن دردات منظم شد حداقل ۵ دقیقه ای برو
بیمارستان درد بکشی خودت اذیت میشی
من فاز فعال ۴ سانت رفتم خیلی راضی بودم
من دیروز بیمارستان بودم میگفتن واستا دردات دو دقیقه شد بیا
ساعت بزن ببین هر چند دقیقه شروع میشه ول میکنه
بعضی وقتا لکه بینی بحاطر باز شدن دهانه رحم
بعضی وقتا هم جفت جدا شده
شما اگه خون زیاد دیدی برو اگه زود باش خودش میگه بیا خونه
برو عزیزم چک بشی من سر بچه قبلی لک دیدم رفتم بعدم زایمان کردم
ساعت ۷ صبح اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.