ربط نداره ب کیسه اب در هر صورت کیسه اب باید پاره بشه برای اینکه بچه دنیا بیاد دیگه
بسته ب شرایط مادر و بچه و نامه ی دکتر و اینا داره
من نشتی داد ۳۴هفته ،۲روز نگه داشتن با هردارو قرص و اممول ک طبیعی زایمان کنم خداروشکر نشد بردنم سزارین🫠
بستگی ب لگن وسرجنین داره بریج باشه یاسفالیک اگ بریج باشه بترکه اورژانسی سزمیشی لگنتم تنگ باشه افت فشار داشته باشی بترکه بازم اورژانسی سزمیشی
من خواهرشوهرم ترکیده بچش نچرخیده سزارینش کردن
با آمپول فشار طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.