۱۳ پاسخ

اره من زایمان اولم ۳۸ هفته و چهار روز کیسه آبم سوراخ شد و زایمان کردم ولی همون شب قبلش یک‌پیاده روی خیییییلی طولانی داشتم

من 38 هفته و 6 روز کیسه آبم پاره شد زایمان کردم 12 روز زودتر از تاریخ ک برام زده بود

مگه بچت بریچ نبود؟ طبیعی شدی؟

من یکی از دوستای گهوارم
۳۷هفته بود زایمان طبیعی کرد
خیلی هم زایمان راحتی داشت تو ۴۵دقیقه فول شده بود
ولی قبلش پله بالا پایین رفته و رابطه عمیق بدون جلوگیری داشته و ورزش کرده و پیاده روی و یهو کیسه آبش پاره شده

دهانه رحم ۴سانت بود ولی کیسه اب و بیمارستان زدن

اره من ۳۸هفته زایمان کردم

اره من خودم 38هفته و 5روز کیسه ابم پاره شد

اره من۳۸هفته شکم اول طبیعی زاییدم باپارگی کیسه اب

خواهر من ۳۸ هفته کیسه آبش ترکید ولی مجبور شدن سزارین کنن

اره من بارداری اولم ۳۸ هفته کیسه آبم پاره شد زایمان کردم طبیعی

آره عزیزم میشه
بودن اطرافیانم که طبیعی بودن ۱۰روز زودتر درد زایمان گرفتن یا کیسه آب نشتی داشته

اره میشه

مگه سزارین میخای؟

سوال های مرتبط