اصلا سایز صفر نگیر
چون من خریدم بچم ۳کیلو ۸۰۰گرم بود اندازش نشد
سایز صفر برای ۲کیلو هست
بچه زود بزرگ میشه اندازش نمیشه حیف هزینه میکنی
یک بهتر
لباس سایز صفر و بزارید بعداز سونو وزن اخرا که رفتید مثلا دوهفته مونده به زایمان
اگر وزنش به سه رسیده بود بدردش نمیخوره ولی دونیم تا سه باشه خوبش میشه من هنوز صفر نخریدم
فقط چهار دست بلوز شلوار خونگی
سه تا بادی زیر دکمه
یک سرهمی فعلا همشون یک
سایز یک اگر اندازه ش استاندارد باشه تا سه ماهگی اندازه میشه
دودست صفر بگیر
دوسه دست یک بازیردکمه
دو سه دست دو بازیردکمه
شلوار تکی هم سایز یک بگیر دوسه تا
سایز دو هم دوسه تا
سرهمی بزرگ بگیر چون خیلی زود کوچیک میشه
یک دست کافیه برا بیمارستان حتی سایز یک هم 3/4دست کافیه زیاد نخرید ک میمونه بچه زود بزرگ میشه سایز صفر تو بیمارستان لازم میشه ولی میتونی نخری سایز یک بپوشونی دیدی لازم شد ی سرهم بخر فقط
دو دست سایز صفر پنج تیکه خریدم
پنج دست سایز یک و سه تا سرهمی سایز یک
دو دست سایز دو
سایز صفر اگه میخوای بخری سایز بزرگ بخر سایز کوچیکاش اندازه بچه نمیشه زیاد ولی دختر خالم سایز بزرگشو گرفت الان که ۴ ماهشه اندازش میشه
من هنوز از استرس نتونستم برم خرید
من نوزده تیکه سایز صفر خریدم که توش از همه چی تقریبا دو تا داره . یه شلوار معمولی داره با یک شلوار جوراب دار .
یدونه هم پنج تیکه سایز صفر .
سرهمی سایز صفر هم یکدونه بین نوزده تیکه اش داره یکی هم جدا گرفتم .
دیگه سایز یک خریدم بقیه لباساش رو
ی سرهمی سایز صفر۳دستم لباس
من ست بیمارستانی سایز صفر خریدم ی دونه هم سرهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.