من یه ست ۱۹تکه سایز صفر 2تا بلوز و شلوار جدا سایز صفر سایز یک 4دست سایز 2هم 3دست فعلا اینارو گرفتم. هر موقع پولی دستت آمد بخر نزار یکجا سخت میشه برات وسیله ای میخری امروز یه قیمت میدن فردا یه قیمت دیگه
من از ۷ ماهگی شروع کردم به خرید لباس هم سایز صفر نخریدم چون به نظرم خیلی کوچیک بیمارستانی یه ست ۲۰ تیکه گرفتم که سایزش بین صفر و ۱ به نظرم عالی بود بقیه هم سایز ۱و۲و۳ از هرکدوم ۳دست گرفتم بقیه بیرونی و سرهمی و کلاه و ....
من تقریبا همه چیزش رو گرفتم
لباس هم زیاد اهمیت نده بهش فقط ۴یا۵دست دم دستی از سایز ۱تا۳ بخر چون بچه رشد میکنه تند تند باید لباس بخری
من چند دست صفر گرفتم چون نینی زود بزرگ میشه بقیش هم سایز های دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.