من از تجربه ای که سر دخترم داشتم که با وزن 3300 دنیا اومد
یک سرهمی و بلوز و شلوار دو صفر خریدم که یکی دو هفته اول لباس شیک بپوشه و لباسا تو تنش زار نزنه چون چند روز اول بعد تولد وزن افت می کنه
یک ست 13 تیکه نیلی گرفتم (ستهای بیمارستانی 0 تا 3 ماه هستن)
دو تا زیر دکمه آستین کوتاه با شلوار سایز 0 تا 3 گرفتم
و یک ست تکه ای شامل زیردکمه آستین کوتاه، شلوار، مانتو، پاپوش و کلاه گرفتم
یه دونه سرهمی تک 0 تا 3 گرفتم
برای سایز 2 هم یک سرهمی با کلاه و پیشبند، یه دونه بلوز زیردکمه با دو تا شلوار و از یه طرح هم بلوز و شلوار و مانتو گرفتم
از بقیه سایزها خرید نکردم چون باید بچه به دنیا بیاد دید چه رنگهایی به چهره اش میاد بعد از تولد هم میشه خرید کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.