۵ پاسخ

بیرونی سایز ۱ نخر .من خریدم چون تا ۴۰روز خونه بودم کوچیکه شد .صفر دو یا سه دست.یک و دو و سه هم هرکدوم سه دست .

من صفر دو دست و تا دو سالگی برای هرماه ۳ دست برداشتم‌

من اولین بارداریمه
اما چیزی که میدونم فقط باید برای ۲ ۳ ماه اول لباس خرید
چون نوزاد زود بزرگ میشه

صفر یک دست
بقیه سایز ها دو یا سه دست کافیه مثلا دو دست خونگی یه دست بیرونی

من از هر سایز دو دست خریدم اندازه بود چون بیشترش براش کوچیک میشه بلید سایز بزرگتر بخری. ولی شلوار تک بیشتر خریدم چون خیلی استفاده میشد

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی