سعی کن لباسای بهتر و گرون تر رو سایزای بالا بگیری چون اونا خیلی استفاده میشه منظورم اینه تایم استفاده اش خیلی بیشتر از سه ماهه
؛لباس صفر خیلی بشه دو ماه یک سه ماه دو ممکنه تا نه ماهگی استفاده بشه اماسایز سه تا دو سالگی و سایز ۴ تا سه سالگی راحت استفاده میشه
سایز 0تا3بگیر اونم 3الی 4دست کافیه چون بچه سریع رشد میکنه
هر سایز سه دست با یدونه سرهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.