مامانا واسه سیسمونی لباس چه سایزی باید بگیرم و چند دست؟

۳ پاسخ

سعی کن لباسای بهتر و گرون تر رو سایزای بالا بگیری چون اونا خیلی استفاده میشه منظورم اینه تایم استفاده اش خیلی بیشتر از سه ماهه
؛لباس صفر خیلی بشه دو ماه یک سه ماه دو ممکنه تا نه ماهگی استفاده بشه اماسایز سه تا دو سالگی و سایز ۴ تا سه سالگی راحت استفاده میشه

سایز 0تا3بگیر اونم 3الی 4دست کافیه چون بچه سریع رشد میکنه

هر سایز سه دست با یدونه سرهمی

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری