چند دست لباس و چ سایزی بخریم. برای سیسمونی. بچه اولمهه. نمیدونم

۹ پاسخ

اکثرا لباسارو سایز ۲خریدم

به نظر من سایز صفر دوتا دست بیشتر نگیر دیگه بقیه سایز ها سه یا چهار دست بگیر من برای دخترم استفاده نکردم زیاد سایز دو با اینکه وزن تولد ۲۷۵۰به دنیا اومد با قد ۵۰ سانت

منم بچه اولمه با راهنمایی که ازاطرافم بچه کوچیک دارن ۳دست ۰گرفتم
۳دست ۱
۲دست ۲
۲دست ۳

تا سایز سه بخر
صفر یه دست بگیر
یک سه دست
دو و سه چهار دست
تیکه ای بخر چون همش استفاده نمیشه

سایز صفر زود زود عوض میکنی
زیر دکمه و شلوار بیشتر نیاز داره سه دست
سایز یک هم ۴ دست
تند تند کثیف میشه
حالا من خودم سایز یک ۶ دست گرفتم اونم اتفاقی شد
فک کردم سایز دو خریدم اومدم دیدم یکه دیگه عوض نکردم

دو دست سایز ۰
همراه با چند تا شلوار سایز ۲
دو دستم سایز ۱و۲
من اینجوری خریدم

۴-۵ دست هم باشه طوری نیست راحت تری

منم بچه اولمه این ماه تازه میخام برم بخرم اونم فصل به فصل ، فقط ۱ تا ۳ ماه از هر کدوم دو دست

من میگم ۳-۴ دست هر سایز اگه نخوای هی بشوری تند تند

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌وسوم بارداری