خانوما برای سیسمونی لباس نوزادی بیشتر چ سایزی بگیرم

۳ پاسخ

من نمیخواستم صفر زیاد بگیرم ولی نشد هدیه برام باز سایز صفراومده

شنیدم صفر و فقط زیاد نباید بگیری چون کوچیک میشه خیلی زود
من دو دست صفر خریدم و از بقیه سایزها بیشتر گرفتم

میگن صفر فقط یه دست بگیر
من بیشتر یک گرفتم
چند دست هم دو

سوال های مرتبط