۵ پاسخ

اصلا سايز صفر نخر يك و دو بخر از الان نياز نيست كلى لباس بخرى در حد دو سه دست بخر به دنيا كه اومد با توجه به رشدش كم كم بخر
من بچه اولم در حد نياز اوليه خريدم هربار كم كم هرچى كه نياز داشت ميخريدم طبق تجربه شماهم همينكارو كن

من که اصلا صفر نخریدم یک و دو سه

من یه پنج تیکه سایز صفر گرفتم، یه بلوز جلو دکمه با شلوار با کلاه صفر
یه بیمارستانی نوزده تیکه
سایز یک پنج تیکه، با دوتا بلوز شلوار تک
سایز دو هم دو تا پنج تیکه
یه زیر دکمه تک سایز یک، با یه لباس سرهمی پولیشی واسه سرما سایز یک
لباس بیرون دو سه تا سرهمی و بیلیر اینا سایز یک تا سه خریدم ک سلیقه ای هست
بیشترین خریدت سایز یک باشه چون تا سه ماه قابل استفادس، سه چهار تا بلوز شلوار فقط بگیر حالا میتونی چند تیکه بگیری یا تکی چون بچه کثیف میکنه تا بشوری خشک شه زمان میبره

ی سرویس ۰تا۳ماه بگیر دیگه همه چی داره کلاه پیش بند سرهمی رکابی...
داخل جعبه هستن
بیشتر نگیر شاید کلا ی ماه پوشیده بشه

منک که فقط یه دست 20 تایی سایز 1 دارم بقیه همه بزرگترن

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری