مامانی ها لباس نوزادی چه سایزی بگیریم و چند دست 🙏🏻🌸

۷ پاسخ

من فقط یه دست صفر گرفتم بقیه رو یک و دو
و مناسب ۴تا۶ و بزرگتریاش

۳ تا ۶ که میشه سایر ۱ بیشتر بگیر چنتا هم ۰ تا ۳ بگیر یه ست هم ۶ تا ۹ که سایز ۲ میشه

من یه پنج تیکه و یه ست بیمارستانی با یه بلوز جلو دکمه با شلوار صفر گرفتم
سایز یک پنج تیکه و دو دست بلوز شلوار تک با یه زیر دکمه
سایز دو هم دو دست پنج تیکه
لباس بیرون سایز یک سه چهار تا گرفتم دو دست سایز دو
دو دست هم سایز سه
یه سرهمی پولیشی هم گرفتم واسه سرما

من فقط تا ۳ ماهگیش لباس گرفتم سر دخترمم همین کارو کردم بعدش خودشو میبرم لبلس میگیرم براش مناسب فصل
ی ۱۹ تیکه صفر تا ۳ ناه و یه ۵ تیکه صفر تا ۳ ماه دانالو گرفتم که کلا ۳ دست کامل لباسه و دو دست ۵ تیکه برای خونه قیمت مناسب که اگه ۳ دست کم اومد اینا باشه و دوتا هم میخوام برا بیرون بگیرم براش تیر بدنیا میاد

من از سایز صفر ۳ تا جلو دکمه آستین دار ۴ تا شلوار ۲ تا رکابی ۴تا بادی و یه آستین کوتاه یه شلوارک و یه دونه سرهمی‌ گرفتم چون بچه هام تا ۳ ماه صفر پوشیدن.سایز ۱ هم ۱۹ تیکه میگیرم بعد که به دنیا اومد کم کم بر اساس سنش و دمای هوا لباس میگیرم براش

از سایز یک تا سه دو سه دست بگیری بسه صفر نگیر شاید وزن بچت بالا بود نیاز نبود سایز صفر بگیری اصن

سایز صفر تا سه ماه
سه تا 6 ماه
6 تا 9 ماه
9 تا 12 ماه هر کدوم چار دست بگیر البته از سایز 6 تا 9 ماه ب بعد رو حتما متناسب فصب بگیر اگه میخوره به تابستون ی زیردکمه ای استین کوتاه و شلوار اوکیه یا بلیز و شورت بگیر

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری