صفر دو دست یه بیمارستانی یه پنج تیکه
از هر سایزم ۳ تا سه تیکه
دو سه تا بادی حالا چه رکابی یا استین کوتاهم اضافی بگیر با یکی دوتا شلوار تک
هر سایزی بتونی بگیری ضرر نداره خودت راحت تری دیگه دم به دقیقه نمیخواد بری بازار خرید کنی
من چون آدم تنبلی بودم سر دخترم از هر سایزی همه چیزش رو ۵ دست گرفتم
چون عادت آنی شستن ندارم
آستین کوتاه من خیلی استفاده نکردم
بیشتر رکابی و آستین بلند
شلوار زیاد گرفتم
۲ دس لباس سایز صفر ک واسه بیمارستان میخاد
۱ و دو هم بگیر زود رشد میکنه بچه ک نمیتونی زیاد بیرون بری داشته باشی سرهمی هم دوتا کافیه چون نوزاد زود رشد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.